Profiteer van onze uitgebreide kennis en expertise voor gegarandeerde oplossingen, altijd en overal. UTPinfra staat het hele jaar door voor u klaar, met speciale diensten gericht op de zakelijke markt. UTPinfra begrijpt hoe belangrijk het is dat uw ICT-omgeving optimaal presteert en daarom bieden wij monitoring van uw systemen via ons eigen geavanceerde platform.
Om de continuïteit van uw zakelijke ICT-omgeving te waarborgen, houden wij voortdurend toezicht op alle mogelijke calamiteiten via ons platform. Mocht er onverhoopt toch een storing optreden, dan kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met onze professionele helpdesk, die speciaal is gericht op zakelijke klanten.
Hebben wij uw interesse gewekt en wilt u werken met een gemotiveerd en vastberaden team met een groot netwerk aan onderaannemers. Neem telefonisch of per mail contact met ons op.
Hoe werkt onze 24/7 storingsdienst? U kunt de 24/7 storingsdienst afnemen in combinatie met een van onze speciale systeembeheer abonnementen en/of Cloud werkplek-abonnementen voor de zakelijke markt. Hiermee krijgt u toegang tot een speciaal storingsnummer dat buiten kantoortijden beschikbaar is. Via dit storingsnummer kunt u buiten kantooruren storingen melden. Onze dienstdoende ingenieur zal de melding onmiddellijk oppakken en in eerste instantie proberen de storing op afstand te verhelpen. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan worden in overleg met u de juiste vervolgstappen bepaald.
Graag informeren wij u over de uitgebreide mogelijkheden die wij speciaal voor de zakelijke markt bieden.
UTPinfra
Naar aanleiding van uw vraag nemen we telefonisch of per e-mail contact op. Vul uw gegevens alstublieft zo volledig mogelijk in. Zo kunnen wij u beter van dienst zijn.
Wij werken niet voor u maar met u!
Broekdijk West 19w,
3621 LV Breukelen
Copyright © TP estore BV