Service & Support

Service & Ondersteuning voor de zakelijke Markt

Profiteer van onze uitgebreide kennis en expertise voor gegarandeerde oplossingen, altijd en overal. UTPinfra staat het hele jaar door voor u klaar, met speciale diensten gericht op de zakelijke markt. UTPinfra begrijpt hoe belangrijk het is dat uw ICT-omgeving optimaal presteert en daarom bieden wij monitoring van uw systemen via ons eigen geavanceerde platform.

Om de continuïteit van uw zakelijke ICT-omgeving te waarborgen, houden wij voortdurend toezicht op alle mogelijke calamiteiten via ons platform. Mocht er onverhoopt toch een storing optreden, dan kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met onze professionele helpdesk, die speciaal is gericht op zakelijke klanten.

Hebben wij uw interesse gewekt en wilt u werken met een gemotiveerd en vastberaden team met een groot netwerk aan onderaannemers. Neem telefonisch of per mail contact met ons op.

Onderhoud door UTPinfra

  • Preventief onderhoud en software-updates: UTPinfra biedt de mogelijkheid om periodiek preventief fysiek en/of softwarematig onderhoud uit te voeren aan zowel nieuwe als bestaande systemen, volledig afgestemd op uw zakelijke behoeften. Hierdoor worden uw operationele systemen optimaal beveiligd en verlengt u de levensduur. Door regelmatig preventief onderhoud uit te voeren, minimaliseert u het risico op storingen en uitval, wat van groot belang is voor de betrouwbaarheid van uw bedrijfszekerheid.
  • 24/7 Storingsdienst: Naast onze reguliere openingstijden bieden wij een 24/7 storingsdienst speciaal voor onze zakelijke klanten. Hiermee kunt u buiten kantoortijden contact opnemen met een toegewijde systeemingenieur voor directe assistentie. Onze hooggekwalificeerde ingenieurs staan dag en nacht paraat om spoedeisende storingen onmiddellijk op te lossen. Ook in het weekend en op feestdagen kunt u rekenen op de snelle en professionele ondersteuning van een gespecialiseerde systeemingenieur.
    .

Hoe werkt onze 24/7 storingsdienst? U kunt de 24/7 storingsdienst afnemen in combinatie met een van onze speciale systeembeheer abonnementen en/of Cloud werkplek-abonnementen voor de zakelijke markt. Hiermee krijgt u toegang tot een speciaal storingsnummer dat buiten kantoortijden beschikbaar is. Via dit storingsnummer kunt u buiten kantooruren storingen melden. Onze dienstdoende ingenieur zal de melding onmiddellijk oppakken en in eerste instantie proberen de storing op afstand te verhelpen. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan worden in overleg met u de juiste vervolgstappen bepaald.

Graag informeren wij u over de uitgebreide mogelijkheden die wij speciaal voor de zakelijke markt bieden.

Referenties

Klanten aan het woord

Quote green
Quote green left

Neem vrijblijvend contact op

“UTPinfra levert passende en hoogwaardige maatwerkoplossingen voor verschillende doelgroepen. UTPinfra biedt diensten aan binnen de zorg, het onderwijs, MKB, retail, hospitality, warehousing, recreatie, office en overheid.”

UTPinfra

Tim and Paul no background webp scaled

Contact

Naar aanleiding van uw vraag nemen we telefonisch of per e-mail contact op. Vul uw gegevens alstublieft zo volledig mogelijk in. Zo kunnen wij u beter van dienst zijn.