UTP_INFRA_header

Storingsdienst

U bent hier:Diensten/Storingsdienst

Offerte aanvragen

Naar aanleiding van uw vraag nemen we telefonisch of per e-mail contact op. Vul uw gegevens alstublieft zo volledig mogelijk in. Zo kunnen wij u beter van dienst zijn.

diensten-Storingsdienst

Storingsdienst

Om de continuïteit van uw ICT omgeving te waarborgen, monitoren wij continu alle calamiteiten op ons eigen platform. Mocht u desondanks toch een storing ervaren, dan kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met de helpdesk. Voor cruciale diensten biedt UTPinfra een op maat gemaakte 24/7 storingsdienst aan. Graag informeren wij u over de mogelijkheden.

24-uurs storingsdienst

Buiten de standaard openingstijden van onze Servicedesk kunt u gebruik maken van onze 24-uurs storingdienst. Hiermee kunt u buiten kantoortijd contact opnemen met een dienstdoende System Engineer voor assistentie. Onze engineers staan dag en nacht voor u klaar om spoedeisende storingen direct op te lossen. Ook in het weekend en op feestdagen kunt u rekenen op de assistentie van een gekwalificeerde System Engineer.

Hoe werkt de 24-uurs storingsdienst?

De 24-uurs storingsdienst kunt u in combinatie afnemen met één van onze systeembeheerabonnementen en/ of Cloudwerkplek abonnementen. U krijgt dan de beschikking over een speciaal storingsnummer. Op dit storingsnummer is het mogelijk buiten kantoortijd een storing te melden. De dienstdoende engineer neemt de melding in behandeling en zal in eerste instantie proberen de storing op afstand te verhelpen. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan wordt in overleg met u de vervolgstappen bepaald.

Offerte aanvragen

Naar aanleiding van uw vraag nemen we telefonisch of per e-mail contact op. Vul uw gegevens alstublieft zo volledig mogelijk in. Zo kunnen wij u beter van dienst zijn.

Neem contact op

Naar aanleiding van uw vraag nemen we telefonisch of per e-mail contact op. Vul uw gegevens alstublieft zo volledig mogelijk in. Zo kunnen wij u beter van dienst zijn.